Promocje
Garnitur dla dziewczynki FLOW, fiolet z torebką
Garnitur dla dziewczynki FLOW, fiolet z torebką

89,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka + kombinezon
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka + kombinezon

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Garnitur dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, fuksja
Garnitur dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, fuksja

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon,  FIOLET
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, FIOLET

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, beż
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, beż

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Sukienka dla dziewczynki PENNE, czarna
Sukienka dla dziewczynki PENNE, czarna

45,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Sukienka dla dziewczynki PENNE, biała
Sukienka dla dziewczynki PENNE, biała

45,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Bluzka dla dziewczynki DOLL, biała,  prążek
Bluzka dla dziewczynki DOLL, biała, prążek

29,90 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Garnitur dla dziewczynki FLOW, różowy, z torebką
Garnitur dla dziewczynki FLOW, różowy, z torebką

89,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Spódnico-spodenki dla dziewczynki SWEET,  niebieskie
Spódnico-spodenki dla dziewczynki SWEET, niebieskie

39,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Bluzka dla dziewczynki KWIAT, różowa
Bluzka dla dziewczynki KWIAT, różowa

39,00 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Bluzka dla dziewczynki KWIAT, biała
Bluzka dla dziewczynki KWIAT, biała

39,00 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REKLAMACJE I ZWROTY

REGULAMIN MNIEJ OFICJALNY (wersja krótsza tzw. po polsku ;)

Jeśli chcesz dokonać zwrotu: odeślij ubranka wraz z dowodem zakupu i formularzem zwrotu (jeśli nie masz jak go wydrukować, napisz go odręcznie, abyśmy wiedzieli komu zwrócić pieniądze ;) ) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na adres : ZUZU STORE ul. Miła 3/2 05-462 Malcanów

 

Możesz też zrobić to za pomocą Furgonetki: https://zuzustore.com.pl/zwrot

 

Jeśli chcesz ubranka wymienić na inny rozmiar, odeślij do Nas paczkę z karteczką w środku z informacją o wymianie, a my odeślemy do Ciebie wymienione ubranko. Jeśli będzie niedostępne - sprawdzaj skrzynkę mail :)

 

FORMULARZ ZWROTU:

https://zuzustore.com.pl/zwrot

 

REGULAMIN ZWROTU WYMIANY :

Odstąpienie od umowy (ZWROT) Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie kupionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować o tym fakcie sklep www.zuzustore.com.pl w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które należy wysłać za pośrednictwem formularza zwrotu na adres mailowy: zuzustore@op.pl W przypadku złożenia przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy umowę uważa się za niezawartą. Sklep www.zuzustore.com.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi dokonane przez niego płatności. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki jakie poniósł Klient przy zakupie. Sklep www.zuzustore.com.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep www.zuzustore.com.pl może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Rzeczy należy odesłać na adres ZUZU STORE Agnieszka Kumosa, ul. Miła 3/2 05-462 Malcanów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeśli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana kurierem, przed złożeniem zamówienia klient otrzyma informację o kosztach lub szacowanych kosztach zwrotu rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w stosunku do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, produkty bieliźniane. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Art. 556. [Rękojmia] Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia)

 

WYMIANA

Jeśli rozmiar, który zamówiłaś okazał się za mały lub za duży mimo podanych w opisie wymiarów możliwa jest wymiana w ciągu 14 dni od otrzymania towaru: Rzeczy należy odesłać z dołączonym paragonem i formularzem wymiany na adres: ZUZU STORE Agnieszka Kumosa, ul. Miła 3/2 05-462 Malcanów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy. Jeśli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, przed złożeniem zamówienia klient otrzyma informację o kosztach lub szacowanych kosztach zwrotu rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany,z fabrycznie dopiętą metką, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu. W przypadku braku danego rozmiaru Sprzedawca zwraca Klientowi koszt towaru Reklamacje Sklep www.zuzustore.com.pl jest zobowiązany do dostarczania rzecz wolnych od wad. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę klient stosownie do i w granicach obowiązujących przepisów może:złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy czym uprawnienie to nie powstaje jeśli wada jest nieistotna, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, Wszelkie wady produktu będące podstawą reklamacji powinny zostać zgłoszone do www.zuzustore.com.pl niezwłocznie po ich wykryciu. Informacja o wadach powinna być przekazana w formie pisemnej z załączonym zdjęciem produktu reklamowanego. Reklamacje należy składać w formie pisemnej pod na adres mailowy zuzustore@op.pl lub pisemnie na adres do korespondencji ZUZU STORE Agnieszka Kumosa, ul.Miła 3/2 05-462 Malcanów Sklep www.zuzustore.com.plzobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Każda reklamacja rozpatrywana jest w trybie indywidualnym. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokumentacja zdjęciowa przesłana przez Nadawcę. Do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi klient powinien przedstawić dowód zakupu. Sklep www.zuzustore.com.pl nie odpowiada za wszelkiego rodzaju uszkodzenia będące w szczególności następstwem przypadkowego lub celowego uszkodzenia rzeczy przez klienta, nieprawidłowego użytkowania rzeczy. Klient nie będący konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest wyłączony z uprawnień wynikających z rękojmi za wadu rzeczy sprzedanych. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania reklamacji i rozwiązywania sporów zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie internetowej uokik.gov.pl w zakładce „Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich”.

 

FORMULARZ ZWROTU: https://zuzustore.com.pl/zwrot

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium