Promocje
Garnitur dla dziewczynki FLOW, fiolet z torebką
Garnitur dla dziewczynki FLOW, fiolet z torebką

89,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka + kombinezon
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka + kombinezon

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Garnitur dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, fuksja
Garnitur dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, fuksja

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon,  FIOLET
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, FIOLET

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, beż
Komplet dla dziewczynki MOON, marynarka i kombinezon, beż

75,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Sukienka dla dziewczynki PENNE, czarna
Sukienka dla dziewczynki PENNE, czarna

45,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Sukienka dla dziewczynki PENNE, biała
Sukienka dla dziewczynki PENNE, biała

45,00 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Bluzka dla dziewczynki DOLL, biała,  prążek
Bluzka dla dziewczynki DOLL, biała, prążek

29,90 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Garnitur dla dziewczynki FLOW, różowy, z torebką
Garnitur dla dziewczynki FLOW, różowy, z torebką

89,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Spódnico-spodenki dla dziewczynki SWEET,  niebieskie
Spódnico-spodenki dla dziewczynki SWEET, niebieskie

39,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Bluzka dla dziewczynki KWIAT, różowa
Bluzka dla dziewczynki KWIAT, różowa

39,00 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Bluzka dla dziewczynki KWIAT, biała
Bluzka dla dziewczynki KWIAT, biała

39,00 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

 

Płatność:

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

Formy płatności:

  • Przelew zwykły na dane:

NEST

Zuzu Store Agnieszka Kumosa

Miła 3/2

05-462 Malcanów

30 1870 1045 2078 1076 8043 0001


  • Lub opłać zamówienie za pomocą systemów Płatności Shoper
  • BLIK
  • PAYPO - płatność odroczona

 

Przedmiotem świadczącym obsługę płatności Online jest Blue Media S.A.

Banki dostępne w usłudze Pay-by link w Płatności Shoper

  • mTransfer – mBank
  • Inteligo – PKO BP
  • Bank Pekao
  • Bank PKO – IKO
  • Bank PKO- IPKO
  • Bank Pekao- PeoPay
  • VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
  • Bank Zachodni WBK
  • BNP PARIBAS
  • Pocztowy24
  • Deutsche Bank
  • SGB Bank SA
  • GET IN BANK
  • Credit Agricole
  • ING
  • BNP PARIBAS eBGŻ
  • Raiffeisen Bank Polska
  • Eurobank
  • Millennium BANK
  • BOŚ Bank
  • Citi Bank Handlowy
  • Alior Bank
  • PBS Bank
  • NET – Bank Express
  • Toyota Bank
  • PLUS Bank
  • Płatności BLIK


Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze Shoper Płatności

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.  

Czas realizacji zamówienia wynosi 4 dni od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

  1. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
  2. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  3. Formy zwrotu środków: gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§ 5 Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
  4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.
  5. Zamówione Towary są dostarczane o Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  6. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy rachunek obejmujący dostarczane Towary.
  10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
  11. Zgodnie z przepisem art. 535 § 1 Kodeksu cywilnego, obowiązkiem kupującego jest odebranie zamówienia i zapłacenie sprzedawcy wymaganej kwoty. 
  12. W przypadku braku odbioru przesyłki zgodnie z powyższym paragrafem, sprzedawca ma prawo dochodzić roszczeń i ubiegać się o zwrot kosztów dostawy.
  13. Zgodnie z przepisem art. 471 § Kodeksu cywilnego "Dłużnik zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi." Oznacza to że kupujący, który nie odbierze przesyłki za pobraniem, powinien naprawić szkodę sprzedawcy, jaką ten poniósł w związku z wysyłką towaru.
  14. Dostępne Formy dostawy:
  • Paczkomat przedpłata 15,00 zł
  • InPost przedpłata 16,00 zł
  • DPD 20zł
  •  Inpost pobranie 24zł

Zapraszamy do zakupów!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium